Homepage Veelgestelde vragen

Veel gestelde vragen

Om u nog beter van dienst te kunnen zijn hebben we een aantal vragen al voor u beantwoord middels deze pagina. Staat uw antwoord er niet tussen neem dan gerust contact met ons op.

Heeft u een bedenktermijn bij verzekereenvoudig.nl?
Ja, u heeft een bedenktijd van 14 dagen. Deze termijn gaat in op het moment dat de overeenkomst online wordt gesloten. Mocht je je willen beroepen op deze bedenktijd dan kun je dit kenbaar maken door een e-mail te sturen naar info@schuit.nl

Hoe wijzig ik mijn verzekering?
Door een duidelijke e-mail te sturen naar info@schuit.nl met daar in uw polisnummer, uw gegevens, om welke verzekering het gaat, uw wensen. Hierop zullen wij dan zo spoedig mogelijk reageren.

Hoe geef ik een adres wijziging door?
Door een duidelijke e-mail te sturen naar info@schuit.nl met daar in uw verhuisdatum, uw oude en nieuwe adres gegevens!

Kan ik hulp krijgen bij het afsluiten van mijn verzekering?
Jazeker! Wij staan u graag te woord en helpen u graag met het afsluiten van uw verzekering. Neem hiervoor telefonisch contact op of stuur een e-mail naar info@schuit.nl

Hoe kan ik een schade melden?
Een schade dient zo snel mogelijk gemeld te worden aan ons. Dit kan via de e-mail met een uitgebreid verslag en eventueel foto's of u kunt telefonisch (0515- 420491) contact opnemen met ons.